ПНПУ




Науково-методичний центр англійської мови та зарубіжної літератури
Офіційне представництво президента України
Полтавська обласна державна адміністрація
Полтавська обласна рада
Урядова гаряча лінія
Прозорро - публічні закупівлі
освітній портал Педагогічна преса
Я маю право
Конкурсні пропозиції 2018
















Музеї
КІМНАТА-МУЗЕЙ А.С. МАКАРЕНКА

 Антон Семенович Макаренко – славетний випускник Полтавського учительського інституту (1917 рік). Зарекомендував себе як студент із винятковими здібностями. Закінчив інститут із золотою медаллю.
 Двадцять три роки життя він провів на Полтавщині. Всесвітню славу йому принесла робота з безпритульними дітьми в Полтавській трудовій колонії імені М.Г. Горького. Потім була самовіддана праця в Харківській дитячій колонії, Харківській комуні імені Ф. Дзержинського у Броварській колонії під Києвом. А.С. Макаренко увійшов до світової педагогіки як творець новаторської системи виховання безпритульних, соціально занедбаних дітей.
 Кімната-музей А.С. Макаренка працює під провідництвом кафедри педагогічної майстерності. Ознайомлення з музеєм включено до програм проведення всеукраїнських та міжнародних конференцій. Він є місцем організації щорічних загальноінститутських макаренківських свят і студентських педагогічних читань. Матеріали музею активно використовуються у професійній підготовці майбутніх учителів. Вони стали об’єктом студентських наукових розвідок, публіцистичних статей, дипломних і магістерських досліджень.
 У музейній кімнаті проводяться зустрічі з провідними макаренкознавцями України, Німеччини, Росії, Чехії, Угорщини, вченими з Італії, Китаю, Польщі. Музей є науково-організаційним центром діяльності Міжнародної макаренківської асоціації, Української асоціації Антона Макаренка. Тут працює редакційна колегія наукового збірника «Витоки педагогічної майстерності», в якому публікуються дослідження сучасних макаренкознавців з різних країн світу.
 Сьогодні актуалізується думка про Макаренка як подвижника соціального захисту безпритульних дітей, хоча він себе таким не вважав. Подвижництво було сутністю, нормою його стосунків із світом. Саме про це і говорять експонати кімнати – музею А.С. Макаренка.
вгору