ПНПУ




Науково-методичний центр англійської мови та зарубіжної літератури
Офіційне представництво президента України
Полтавська обласна державна адміністрація
Полтавська обласна рада
Урядова гаряча лінія
Прозорро - публічні закупівлі
освітній портал Педагогічна преса
Я маю право
Конкурсні пропозиції 2018
Конкурс
















Психологічна служба

Мишко Надія Мирославівна, кандидат психологічних наук, практичний психолог, член Української Спілки Психотерапевтів, сертифікований сімейний консультант у методі позитивної психотерапії (WAPP, УІПП).

Людина постійно стикається з різними проблемами, які намагається розв'язати самотужки. Але, у важкі критичні моменти, варто звертатися до фахівця. Психолог допомагає адаптуватися до нових умов, повірити в себе, налагодити стосунки з близькими людьми, подолати кризові моменти у навчанні і роботі, пережити горе, краще зрозуміти життєву ситуацію і прийняти правильне рішення, подолати наслідки психологічної травми. Психолог надає психологічну допомогу учасникам та свідкам травмуючих ситуацій, постраждалим та їх родичам, переселенцям, біженцям, родичам загиблих тощо.

Основною метою діяльності психологічної служби університету є психологічний супровід педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя всіх його учасників (студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників), пошук найбільш ефективних форм і методів роботи зі студентською молоддю, які б відповідали як потребам суспільства, так і потребам особистості сучасного студента; створення умов для повноцінного особистісного розвитку, соціалізації, професійного становлення і життєвого самовизначення студентів.

Діяльність психологічної служби в сучасних умовах також спрямована на подолання негативних психологічних наслідків складних соціально-політичних подій в Україні; на формування здорового психологічного клімату у студентському, викладацькому колективі і закладі в цілому; на сприяння соціально-психологічному захисту та надання психологічної допомоги постраждалим, переселеним, біженцям, родичам загиблих.

Протягом 2018-2019 н.р. на базі психологічної служби було проведено наступні заходи.

4-6 березня 2019 року в рамках програми партнерства між ПНПУ імені В. Г. Короленка та British Council Ukraine за програмою «Active citizens» відбувся тренінг з розвитку особистості в освітньому просторі.



Такі тренінги спрямовані на поширення основних ідей програми «Active Citizens» – British Council та зорієнтовані на налагодження соціальної комунікації.



Під час тренінгів учасники ознайомились із можливостями міжкультурного діалогу; отримали ефективні практичні інструменти для співпраці з громадою; дізнались про лайфхаки в громадській роботі; спробували розробити власні проекти локальної соціальної дії.



Після завершення тренінгів всі учасники отримали сертифікати міжнародного зразка.


У зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо протидії булінгу (цькуванню)» та на виконання наказу ректора університету Миколи Степаненка про запобігання та протидію цьому явищу в закладі вищої освіти 19 березня 2019 р. був проведений психологічно-правовий захід «Булінг як проблема сьогодення: методика проведення виховних заходів для здобувачів вищої освіти» для кураторів академічних груп усіх факультетів. Спікерами на цьому заході були Голова ради з організації виховної діяльності університету Валентина Богута, психолог І категорії психологічної служби, кандидат психологічних наук Надія Мишко та провідний юрисконсульт юридичної служби університету, кандидат історичних наук, доцент Тамара Жалій.



В межах даної теми були розкриті психологічні аспекти виявлення фактів булінгу, причини поширення обговорюваного явища, методики проведення психологічної діагностики й тренінгових вправ для налагодження мікроклімату у студентському колективі. А також правові засади встановлення фактів булінгу, суб’єктного складу такого правопорушення та особливості юридичної відповідальності булерів та їхніх батьків. Для проведення виховних і просвітницьких заходів спікери запропонували та розповсюдили низку методичних матеріалів, використання яких урізноманітнить освітню діяльність педагогів та здобувачів вищої освіти.

Для підвищення психологічної культури всіх учасників педагогічного процесу пропонується тематичні групові заняття:

  1. «Як живеться, студенте?» (адаптація першокурсників)
  2. «Як пережити іспити без стресу» (розвиток навичок тайм-менеджменту)
  3. «Зустріч із собою» (сприяння процесу самопізнання та саморозвитку)
  4. «Спілкуватися вільно як?» (розвиток комунікативної компетентності)
  5. «Розвиток емоційного інтелекту» (профілактика професійного вигорання)
  6. «Любов і гармонія у стосунках» (дружніх, сімейних, інтимних)
  7. «Обираю здоров'я!» (профілактика девіантної поведінки)

Під час групових зустрічей у вас є можливість:

  • знайти відповіді на запитання, які вас турбують щодо стосунків з близькими людьми, міжособистісної комунікації в умовах навчання та педагогічної діяльності;
  • побачити нові можливості для вирішення проблемних питань та актуалізувати власні ресурси;
  • познайомитися з роботою психолога на власні очі;
  • зрозуміти, що таке психологічна консультація, тренінг, робота в групі;
  • зробити для себе висновок: чи варто звертатися до психологів і в яких випадках?

Кураторам пропонується співпраця у підготовці та проведенні кураторських годин та інших видів роботи на теми, визначених планом виховної роботи ПНПУ імені В. Г. Короленка:

Кабінет психологічної служби знаходиться в гуртожитку №3, кімната 2-А.

Записатися на консультацію чи звертатися із питань співпраці можна за тел. 050 404 02 64 (Мишко Н.М.).


29 та 31 травня 2019 року практичний психолог I категорії психологічної служби ПНПУ імені В. Г. Короленка Мишко Надія Мирославівна провела профорієнтаційні зустрічі з учнями ліцею №1 імені І. П. Котляревського.



Зустрічі включали не лише профорієнтаційні бесіди, а й експрес-тестування на визначення їх індивідуально-психологічних професійних нахилів.



Школярі отримали відповіді на найпоширеніші запитання щодо психологічних особливостей вибору професії та можливостей як найповнішої реалізації власних здібностей та інтересів у майбутній фаховій діяльності.